Trápite sa celý deň sedením za pracovným stolom? Neustále vysedávate za počítačom a naberáte na váhe? Prenasleduje vás obezita zo sedavého zamestnania? Prezradíme vám zopár tipov, ako nepribrať a ešte k tomu schudnúť.

Tipy ako schudnúť a ako nepribrať na pracovisku

1. Ako schudnúť pri telefonovaní postojačky

Vybavujte všetky telefonáty postojačky. Sedením pri telefonovaní nikto neschudol. Telefonovanie postojačky má pozitívny vplyv aj na prejav v telefóne, váš hlas je v telefóne dôraznejší a ľahšie si presadíte svoj názor.

2. Schudnite počas prestávky na kávu

Zvyknete tráviť pracovné pauzy pri kávičke? Nájdete si vhodné miesto, kde by ste si kávu s kolegami vychutnali postojačky. Bude to mať pozitívny vplyv ako na váš krvný obeh, tak aj na medzistavcové platničky.

3. Poobednou prechádzkou k chudnutiu

Pre správne fungovanie metabolizmu je pohyb nevyhnutný. Pokiaľ chcete naozaj schudnúť, pokúste sa sedenie za stolom striedať so vstávaním, prechádzkami a aktívnymi prestávkami. Po skonzumovaní obeda nezaháľajte a skúste sa vrátiť do kancelárie pešo, šoférovaním ešte nikto neschudol. Poobedná prechádzka pomáha nielen metabolizmu ale aj kĺbom a čo je pri chudnutí najdôležitejšie, spáli prebytočné kalórie, ktoré bránia v chudnutí.

4. Strečingom proti nadváhe a stresu

Nedostatok pohybu je škodlivý nielen pre metabolizmus ale aj pre chrbticu. Koniec pracovného dňa je vhodná doba na strečing. Uvoľníte tak svaly a zbavíte sa napätia, ktoré sa vo vás nahromaždilo v práci. Aerobik a strečing sú pri chudnutí odporúčané ako večerné cvičenia na chudnutie.

5. Vymeňte rotoped za stepper a schudnete

Cvičíte po práci vo fitness centre cviky na chudnutie? Vyberajte si typy cvičení, pri ktorých sa nesedí. Ak chcete naozaj schudnúť, skúste občas vymeniť rotoped za stepper.

Hľadané výrazy o tom, ako schudnúť:

  • rotoped chudnutie